torsdag 1. juni 2017

Bryllupsboks

Tenk idag er det 1. juni og vi er begynt på sommeren og det er tid for ny utfordring hos Papirplaneten. Denne gangen er det bryllup og bruk blonde og/eller band som er temaet. Så kom og bli med :)

Eg har valgt å lage ein eksplosjonsboks. Med nydelige ark frå Papirdesign


På denne boksen har eg brukt
Kartong: Bazzill-Typhoon og sølv foil
Mønsterark: Papirdesign: Hell og lykke-Endelig gift
Stempel: Kort & Godt: En Skål S-231 og til lykke M-359, 
KaBoks-Når to hjerter møtes
Dies: Nellie Snellen-hjerte, Marianne Design-duene
Papirdesign-Til lykke
Annet: Band er ifrå Europris, diverse blomstra, perlehjerte
Staz-hjertebling
MultiCraft: kvit due-A Bride's Wish


Har lenge hatt lyst å prøve å lage hjerter på sjølve boksen, men ser eg kan øve meg på å tegne hjerter ;)
Denne gangen er kaka fast i selve boksen, sist eg lagde slik, lagde eg ei kake som kunne løftes av. Den kan du sjå her om du vil

Det var det eg hadde for idag. Ønsker deg ein flott dag og tusen takk for titten :)

2 kommentarer:

  1. Juni er rekna som giftemånen nr 1,så denne bryllaupsboksen passer bra i tiden. Den var kjempe fin.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...