søndag 5. juni 2016

Sommer og late dager

No er vi komt til juni og vi er gått inn i sommermnd. No nærma det seg ferietid og kankskje late dager på sjøen eller stranda. No har vi i Papirlosjen ny utfordring pågang, og ka passer vel ikkje bedre enn temaet maritimt no når vi har sommertid :)

Denne gangen har vi blitt sponsa av Wycinanka, eg har brukt pil med måse og hjerte

På denne PL sida har eg brukt:
Kort: Huska eg ikkje kor er ifrå
Hjerte og måse: Wycinanka
Alfabet: Sn@p! studio by simple stories
"Fiskegarn" er kjøpt for lenge sidan og huska ikkje kor det er ifrå
Tekst: Papirdesign-Hverdag og sommer
Glanzmerker hjerter: Staz
Kos i Smögen
Bildene er ifrå då vi var i Sverige og tok oss ein dagstur til Smögen, ein vakker plass på vestkysten av Sverige. Og John fekk seg gode reker, han berre elska reker og eg er sikker på at han kunne ete dette kver dag... Så denne dagen var midt i blinken for han :) Og eg synst bildene er maritime nok, brygge, sjø og reker :)
Vi begge likte oss godt på denne plassen. Veldig koselig å gå nede på bryggen. Vi koste oss med reker og is. Akkurat slik ein bør gjere når ein har ferie, nyte livet :)


Kjekt når man endelig får putta bilder i album. Ting tar tid og dette var jo i 2013, så det var jammen på tide... Men no er det lettare å lage albumsider, etter eg fekk smaken på PL sider.


Det var det eg hadde som maritim inspirasjon og håper du har lyst å delta på utfordringa vår. Gleda meg til å sjå alle fine bidrag som kjem :)
Denne gange skal eg jammen hive meg med på utfordringa til Project life i Norge
der eg har blitt inspirert av farger og stemning i bilde. John er jo i himmelen her, då han elska reker :) 
Takk for titten og ha ein flott og solrik dag :)

9 kommentarer:

  1. Fine minner å ta med seg ,kjekt at du deler med oss Annelen !

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er viktig å ta bilder og ta vare på dei :)

      Slett
  2. Utruleg kul side Annelen :) Digga fiskegarnet over ein PL-kortet! Klem Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Siri :) Hehe ja kom plutselig på at eg skulle ho noko fiskegarn og endevendte alt av hobbyting for å finne det ;) Klem

      Slett
  3. herlige sider! takk for at du deltar hos PlIN.
    DT Graciela

    SvarSlett
  4. Wow vilket fint titelkort du gjort med "fiske-garnet"! Det blev en fin stämningsfull sida du fick ihop med naturliga trä-dekorationer. Tack för att du deltar på sommarutfordringen hos PLIN! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  5. Flott pl-side du har laget. Nydelig maritim stil og flotte bilder. Tusen takk for at du deltar på vår sommerutfordring hos Project life i Norge. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  6. Härlig sida. Gillade också titelkortet med fiskenätet. Tack för att du är med och tävlar i sommar-utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  7. Veldig kul side! Likte pynten din :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...