søndag 11. desember 2016

Jul hos papirplaneten

No nærma jula seg med stormskritt synst eg, idag er det tredje advent og eg begynne å føle på alt som eg burde ha gjort og ikkje minst vere ferdig med. Men trøsta er at jula kjem uansett om eg er ferdig eller ikkje :) Idag er det eg som skal komme med litt inspirasjon til juletemaet som er papirplaneten sin utfordring no i desember. Idag har eg pynta ei after eight eske. Har berre kledd den vanlige eska.  Sidan vi nærma oss jul er det alltid kjekt å ha litt smågaver liggende.


På denne boksen har eg brukt:
Kartong: Bazzill-  Java
Mønsterark: Pion- Greetings from the North Pole
Annet: Diverse blomstrer, charms, halverer
Stempel: God jul, storyteller-sluttet å spise sjokolade


Sjokoladegaven blir plutselig litt meir for seg gjort og personlig med litt scrappekjærlighet ;)


Det var det eg hadde for idag. Ha ei fortsatt fin førjulstid og takk for titten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...