onsdag 28. desember 2016

Hurra for deg

Her kommer eit bursdagskort eg har laga på bestilling, eg har brukt nydelige ark frå Maja Design. Og eit flott digistempel frå Kreative hender :) Eg har laga kort som eg blei inspirert av Ane Lene, måtte jo prøve denne teknikken og her kan du finne malen :)


På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Bazzill-Watermelon
Mønsterark: Maja Design- Summertime
Dies: Spellbinders- Classic ovals L, Classic scalloped ovals L
Ovals Majesty
Ellentina Cutting Dies- Leafy Branch
Kort & Godt- Rektangel med søm
Kort & Godt
Annet : Div blomstrer, band


Det var det eg hadde for idag :) Ha ei fortsatt fin romjul, og tusen takk for titten ♥ Tenk at snart er 2016 over...


4 kommentarer:

  1. Dette korten har den som fekk det sett stor pris på. Det står i vinduskarmen der ho set mykkje ,på utstilling som gjev henne glede og oppmuntring i den vanskeleg tida ho har vore gjennom. No går det heldigvis bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høyre :) OG godt at det går bra med ho no :)

      Slett
  2. Lengter etter våren når ein ser dette kortet :) Bretteteknikken inni gjør at kortet får det "lille ekstra"
    Hyggelig at du valgte mitt kort som vinner av raken din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja no går det hvertfall rett vei med tanke på våren :) Berre hyggelig du :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...