søndag 1. mai 2016

PL-side i ein fei

Idag er det 1. mai og arbeiderenes dag. Mai  er ein flott måned. Dagane blir lysare og forhåpentligvis blir der bedre temperatur ute og... Det spirer og gror ute. Og enda bedre, det blir lettare å gå til fots i fjellet, håpa eg ;) Våren er ei fin tid :)

Denne gangen har eg laga inspirasjonsbidrag til Papirplaneten. Denne gangen vil vi sjå rødt, kvitt og blått, med innslag av ander farger. Denne PL-sida blei laga i full fart... Satt inatt og styra på. Ute i siste liten som vanlig...

Bilda er frå 17.mai for nokre år sidan. Eg og Mac tok oss ein tur på Åsen og kosa oss. Og Mac synst jo at det var den perfekte måten og feire nasjonaldagen på :)


På denne har eg brukt:
Kartong: Bazzill-kvit, rød og Typhoon
Mønsterark: Inkido-Götheborg blå stjärna
Quickutz: Blomst-Daisy, Alfabet-tangerine, Hjerte
Papirdesign: Dies-Hipp hurra

 Ikkje så lett å sjå blomstrane, men er ein gamal dies eg har frå Quickutz, Daisy.

Bildene blei fryktelig dårleg denne gangen...

Då ønsker eg alle ein riktig så fin dag, og tusen takk for titten :)


1 kommentar:

  1. Dette vart retteleg fine mai du skjønne milde bilder, kom i stemning med det same.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...