fredag 6. mai 2016

Fine turer

Her i forrige veke hadde eg friveka mi, og eg og Mac fikk oss nokre fine tura. Eg hadde til og med selskap på dei to siste turane fra ei eg jobba natt ilag med. Alltid koselig å ha selskap, sjølv om eg har godt selskap med Mac og...

Onsdagen hadde Mac bursdag, så då måtte vi ha oss ein liten tur, Tenk gogutten blei heile 6 år. Då tok vi turen til Haukåstøylen (visst det er det den heiter), ligger hvertfall ei flott hytte der oppe. Lenge sidan eg har vore der og gått. Så eg trudde det var ein litt lengre tur enn det va. Men Mac va fornøyd og når vi kom nedatt fekk han bada og kosa seg:)


 

Mac fekk bada på turen og va ganske fornøyd. 
 
 Fekk meg nesten eit bad eg og når han rista seg... Usj det var jammen kladt.. Og dette går han uti frivillig.

Fredag gjekk vi til Eikefjordstøylen ilag med Nina. Ein flott kveldstur i nydelig ver.


Eikefjordstøylen

Mac e lei av å bli tatt bilder av...

Søndag blei det ein ny tur, denne gangen til Hovlandstøylen. Denne dagen var det surt og kaldt, og når vi kom oss opp til støylen, så sludda det.... I starten av ruta til Hovlandstøylen har dei fått opp nokre skilt. Koselig å møte på slikt når ein skal gå tur :)

 
No er det jammen godt det er helg. Takk for titten og nyt helga :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...