fredag 1. januar 2016

DT-Bidrag Papirplaneten

Då er det eit nytt år og nye muligheter og for meg ei ny utfordring... Eg har vore så heldig å få bli med på designteamet til papirplaneten. Og for januar er utfordringa kvitt og blått. Gleder meg til å ta fatt på oppgava som DT,litt skummelt, men blir nok ein kjekk og lærerik opplevelse.

Her er mitt bidrag

Beklager dårlig bilde, men ikkje lett å ta gode bilder når det er mørkt...

Har brukt:
Kartong: Kvit og Stonewash
Mønsterark: Maja Design-Vintage Baby: Welcome little one, Newborn
Dies: Spellbinders-Classics Scalloped circles og Standard circle Large
Stempel: Magnolia- Delivery from Heaven
Annet: Halvperler, blomster, charms, Martha Stewart sommerfugl punch. Glitter
Motiv fargelagt med promarker

Små sommerfugla

Dies'en Classics Scalloped kan du finne Her 
Halvperler eg har brukt finner du Her

Håper mange blir på utfordringa hos Papirplaneten.Her finner du Bloggen 
Ønsker alle eit godt nyttår, måtte 2016 bli eit flott og kreativt år :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...