onsdag 25. november 2015

Julegodis :)

Enda ei toffifee eske er produsert ;) Her har eg kosa meg med det herlige klippearket frå North Star Desgin og nydelig mønsterark frå Papirdesign.


På denne har eg brukt:
Kartong: Bazzill-Kvit, pomegranate
Mønsterark: Papirdesign-Til ettertanke-Snødryss
Motiv: Utklippsark North Star Design
Annet: Halvperler, div blomstra
Dies: Kaboks-Juleklem.
Spellbinders: Classic scalloped circles og Standard Circle Large

Juleklem

Toffifee :)

Fine utklippsark frå Nort Star Design



Tusen takk for titten og ha ein flott dag :)

Med denne eska blir eg med på utfordring hos:
North Star Design: Sjokolade
Christmas Card Challenge: Anything goes
Card and Scrap: Jul eller Christmas 

4 kommentarer:

  1. Dette var en kjempefin toffiefee-eske! Tusen takk for at du deltar i sjokoladeutfordringen hos North Star Design, og det er fortsatt tid til å levere flere bidrag ;-)

    SvarSlett
  2. Dekorativ og flott pynta toffiffe eske Annelen :-)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos
    Card and Scrap, og lykke til !!

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  3. Ei slik eske ønsker eg meg til jul Annelen !

    SvarSlett
  4. Thanks for entering our Christmas Card Challenge this week!
    Monica - CCC DT

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...