fredag 1. mai 2015

Eikefjordstøylen

Igår blei det ein liten fjelltur på meg og Mac. Sånn sett er det greit med turnusjobbing, har fridager midt i veka :) Denne gangen falt valget på Eikefjordstøylen. Det blir ein del bilder...

Mange muligheter her:)

Nydelig vêr denne dagen og, eit fint turvêr. Og godt å få trimma litt igjen, jammen var beina godt sure igår. Eg fant ut at det berre er å komme i gang med fjelltura att...
Første utsiktsbilde, her kan du sitte på ein benk og nyte kor vakert det er ;)

Her ved bru kan du velge kor turen skal gå vidare, går du over bru går du til Eikefjordstøylen, velger du heller å gå til høgre, går du mot Knapstadstøylen.
Mac venta på den trega matmora si ;)




Litt bilder på toppen må jo til. Mac hadde nok sett at heile kameraet var tomt for strøm ;) Det var litt kald vind, så det blei ikkje tid til å nyte så masse der. Og Mac er ein utolmodig hund når det kjem til venting...

Snø er gøy

Herlig

Riste litt og
Mac godt fornøyd med å finne seg ein liten snøflekk. Godt å avkjøle seg i den :)


Tauen kan vere god å ha på sleipe dager
På ett parti har dei laga til tau, her kan det vere godt å ha noko å holde i til tider :)

Bru på vei nedover
Ikkje lett å ta bilder av Mac alltid, kor blei du av??

Avkjøling


Mac fant seg ein badeplass, godt å vaske seg og drikke litt ;)

Turen er godt merka, med oransje og blått
Dei har jammen laga det fint til i Eikefjorden :)

Idag er det 1. mai og eg skal ha jobbehelg, synst eg nett har hatt jobbehelg eg ;) Ha ein fin dag og takk for titten :)


1 kommentar:

  1. No kan du byrja som turleiar for dine venner Annelen ! Flotte bilder av ein fin tur for Mac og for min visualisering .

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...