onsdag 12. mars 2014

Skuleboller

Mandag skulle visst bli ein litt effektiv dag... Skulle ikkje tru det etter jobbehelg og berre 3 tima søvn. Må ha vore det fine vêret som gav meg slik engergi og det å vite at eg har litt fri etter helgejobbinga ;) Eg har fått gjort litt huslige ting og det trengtes...
John har ønska seg skuleboller ei stund no, og sidan energien var på topp så skulle dette bli bakedagen :) Og sidan eg fekk meg kjøkkenmaskin til jul, er det jo blitt kjekt å bake :)

Og skulebollane falt visst i smak. Og oppskrifta på desse gode skulebollane fant eg her :)

Men ein skulle visst få ca 24 bolla av denne oppskrifta, men med mine forvokste boller blei det berre 13... Neste gang får eg dobble oppskrifta ;)

No nærma det seg tur til Edinburgh og, er jo berre 1 mnd igjen til vi reise... Tenker vi får ein flott tur :) Gleda meg hvertfall, har alltid hatt lyst å reise til Skottland :)
Edinburg, bilde er lånt frå Wikipedia :)
Eg brukte visst opp all energien min på mandag... Igår fekk eg ikkje gjort noko særlig fornuftig... Uten om ein kafetur med ei venninn og babyen hennes :)

Ønsker alle ein fin onsdag og takk for titten :)

2 kommentarer:

  1. Herlege boller! Får vist ta meg i sammen å laga til helga. <3

    Blir nok ein fin tur til Skottland, håper veret blir bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja blir nok ein fin tur til Skottland, gled meg hvertfall :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...