onsdag 3. juli 2013

Ferietid :)

Då er jammen ferien begynt, det skal bli godt med 3 veker, sjølv om det er første gang på lenge eg berre skal ha 3 veker no i sommer...
Ferien innviet eg med litt husarbeid... Jepp det er kjedelig, men er visst noko ein må gjere innimellom...
Tirsdagen fekk eg og Mac oss ein liten fjelltur, det var veldig koselig og Mac han storkosa seg. Han lika nok ferietida, då kan han får masse oppmerksomhet frå matmora og fine tura :) Trur han klarte å sjarmere ei eg jobba natt med (som var så snill å vere med oss på tur) og den dagen ;)
På vei opp :)
Mac fant seg ei rot han gravde og drog i ;) Han må jo sysselsette seg mens han må vente på turfølget som skal nyte utsikta og tyte litt ;)
Sjølv om det var regn i lufta var det ein flott tur og fin utsikt :)

Idag tenke eg og Mac at vi endelig skulle fått gått ein tur med turlaget, turen idag skulle gått til Dyrebotsnipa, men eg fant jo ikkje ut at turen var avlyst før eg stod og venta på parkeringsplassen... Så då var det og finne ut ein ny tur. Så vi gjekk på Storåsen vi og kosa oss, gjekk litt på stiane der... Her er litt bilder fra utsiktspunktet... Veit ikkje ka det heiter der...
Utsikta
Litt meir utsikt
Sjølv om det var vått og grått, så er det godt å komme seg ut litt. Sjølv om turen blei litt annleis enn planlagt idag :)  Bunkersen og informasjonstavla "Storåsen under 2. verdenskrig" denne ligg der ein går opp til "utsiktspunktet".

Så gjekk turen vidare i regnet....
Utsikta mot flyplassen
Det var godt å komme heim, så no skal resten av kvelden brukast til heimekos :)
Måtte jo ta bilde av Mac og, med tvang og bestikkelse.... Han kunne no sett litt meir fornøyd ut... ;)
 
Bilde meg her og bilde meg der, lei no....
 Trur han er ein smule lei av meg og dette kameraet no... Ha ein fin onsdagskveld og takk for titten :)




3 kommentarer:

  1. God ferie :) Det er så godt med ferie, selv om man må gjøre husarbeid :) Selv begynner jeg min ferie i morgen kl.16.00, he-he :) Da skal jeg ha tre uker, og disse ukene skal virkelig nytes :)

    Mange fine bilder du har lagt ut :) Flink å gå på turer er du også :) Burde blitt flinkere med det jeg og....

    Ønsker deg en riktig god kveld, og en god helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Nina :) Ja du veit, sidan eg har hund, så må eg ut på tur... Er eg for sein med turen, ja då går han rundt meg og "masa" ;) Jepp deilig med ferie, men hadde ikkje gjort noko om sola hadde titta fram. Den må slutte å vere så beskjeden... God helg til deg og :)

      Slett
  2. Fine bilder frå ein fin tur! Flik å gå turer i skog og mark med Mac. det gjer godt i kropp og sjel <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...