tirsdag 2. april 2013

Babykort til gutt...

Då har eg endelig fått laga babykortet som burde vore ferdig for 2 mnd sidan... Ei venninne av meg fekk seg ein liten gut i januar og no er pakken komt fram... Så då kan eg legge ut kortet eg lagde :) No er påskefrien over for denne gang, var herlig å ha fri ei påske :) Men kjeda meg litt... Er jo ikkje vant til slik luksus lengre ;)

Babykort til lille André
Innsida
På dette kortet har eg brukt:
Mønsterark: Bildmålarna-Welcome-Baby Blue
Kartong: Bazzill: Vanilla, Splash og Stonewash
Stempel: Magnolia-Sleeping baby Tilda, dei to andre stempla veit eg ikkje kor er ifrå..
Anna: Stickers: Papirplaneten, Spellbinders: Lacy Ovals og Classic Ovals Large, Magnolia Doohickeys: Leaf & Swirl, Halvperler: Baby-blue, div blomstra og Charms, Stickles-Star Dust

Ha ein fortsatt flott tirsdag, og tusen takk for titten :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...