torsdag 28. juni 2012

Kabeltrommel ♥

Endelig har eg fått ein kabeltrommel i hus. Den har eg jammen venta lenge på... Så dette blir mitt nye prosjekt, eller vårt blir det vel... Tusen takk til snille Snuppa som fekk tak i til meg og til den snille fyren som kjørte den så og sei til døra ;)
Den ser ikkje så vakker ut akkurat no, men håper den blir fin når eg/vi blir ferdig å pusse og male den.
Vi skal bruke den til utebord og eg trur den vil passe inn perfekt ;)
Endelig fått tak i kabeltrommel :)

Så dette blir vel litt av ferien brukt til, om eg ikkje begynner før ;)
Mac ville gjerne bli tatt bilde av og ;)

Idag har eg hatt fri og det har vore ein herlig sommerdag. Eg har kosa meg, burde vel egentlig gått ein fjelltur, men det blei avslappinga som vant ;) Håper alle har hatt ein flott torsdag og takk for titten.



1 kommentar:

  1. Dette ser spennande ut.Skal bli artig å sjå korleis dette blir.
    Klart Macen må vera med:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...