tirsdag 14. februar 2012

Valentine`s day :)

Ja idag er det Valentines dag, her i huset blir den ikkje feira noko særlig. Men eg har no laga eit kort til min kjære. Og jammen hadde John kjøpt ein potteplante til meg, ein eføy som er forma som eit hjerte.
Kortet eg lagde falt i smak, virka slik hvertfall ;)
På dette kortet har eg brukt :
Bazzill: Vanilje
Mønsterark: Inkido, Is this love, feel and laugh
Stempel: Frå kreativ hobby
Anna: Blomstra som eg ikkje veit kor er ifrå
Malen på dette kortet fant eg HER
Må jo vise planten eg fekk og :) Blei veldig glad for den og håper eg ikkje dreper den...
Då får eg gå og finne meg litt mat,og håper alle har ein flott Valentine`s day :) Takk for titten :)

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar på bloggen min :) Ja, jeg er jammen heldig som har fått så mye restegarn altså :) Gleder meg til å få tid til å sette meg til med det :)

    Så fint kort du lagde til din kjære :) Vi feirer heller ikke Valentines dagen, men vanligvis pleier jeg å gi Roy et kort... I år ble det ikke, for jeg ble aldri fornøyd med resultatet...;(

    Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar, alltid hyggelig det :) Nei er ikkje alltid man blir fornøyd med resultatet, men tenker det berre er du som er streng med deg sjølv...:)
    Håper du har hatt ei flott helg og :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lekkert lekkert;)
      Herlighet så fine kort du lager:)

      Måtte slette den forgje kommentaren...krmt...skrivefeil;)))


      Varm klem...og ei riktig så god påske til deg:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...