mandag 26. desember 2011

Lenge sidan sist...

Det er ikkje like lett å oppdatere bloggen, men no får eg komme med eit innlegg om det som har skjedd sidan sist. No sitter eg å høyrer på vinden ute (igjen) og lysa blinka, håpa berre vi ikkje mista strømmen att...
No er det 2. juledag og jula og dette året er snart over. Kan ikkje heilt forstå kor 2011 er blitt av... På julafta hadde eg seinvakt og tidligvakt 1. juledag, så her hos oss blei julafta feira 1 juledag. Vi fekk besøk av foreldra til John og min eine bror. Hadde ei koselig julaft tross dårleg ver. Og vi var ferdig med mat og pakker før strømmen forsvant og blei vekke i nesten 12 tima...
Den siste søndagen i advent blei tent på lillejulafta her
Vi tenner fire lys ikveld og lar dem brenne ned
for lengsel, glede, håp og fred, men aller mest allikvel for fred
på denne lille jord, hvor menneskene bor.
Eg har og fått laga eit bursdagskort til ei på jobben, virka som om ho blei fornøyd :) Beklager dårlege bilder...
Framsida

Inni kort

Baksida
Eg huska ikkje kas ark eg har brukt denne gangen, glømte å skrive det ned... Men bildet eg har brukt fant eg på nettet.
Litt baking har det og blitt, ikkje 7 sorter ;)
Sjakkruter til John ;)

Risboller

Julemanna :)

Kransekakestenger
I år pynta vi juletreet den 22. desember, det trur eg skal bli ein fast tradisjon. Så kan ein kanskje få slappe av om kvelden på lillejulafta :)
Juletreet venter på å bli pynta

Lysene er på vei til sine plasser :)
Ferdig pynta :)
På Lillejulafta har eg og John laga oss ein tradisjon, sidan han er gla i reker, kreps og laks fant vi ut at dette er det vi skal ete på lillejulafta  ;)
Masse god mat...
Så kom den store dagen for min del, "julafta" som blei feira ein dag for seint. Men pinnekjøtt og riskrem smakte veldig godt uansett :) Sjølv om uveret herja ute hadde vi det veldig koselig inne :)
Mac venter i spenning...

Altfor masse pakker...

Eg og min kjære :)

Så gjekk strømmen, men kosa oss gjorde vi uansett :)

Vel det var ein liten oppdatering sidan sist, får håpe det ikkje blir like lenge til neste gang :) Huff best eg avslutter for her blinka lyset att, berre vi ikkje mista strømmen att... Ha ein fortsatt fin 2. juledag og romjul :) Takk for titten :)

1 kommentar:

  1. God jul framleis og takk for koselig 1 juledag Annelen.Takker også for den fine bildegåva vi fekk og for alle anna gåver vi fekk:)
    Koseleg bilder du har lagt ut her,kjenner liksom stemninga de har der inne. Og no har eg alle advendt versa,takker så masse.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...