søndag 20. november 2011

Bursdagskort

Lenge sidan sist oppdatering no. Men får legge ut eit bursdagskort eg lagde til fadderungen min, er vel fire veker sidan han feira dagen sin no... Idag er det søndag og eg tenker eg skal begynne å rydde(no har eg tenkt det sidan igår, så kanskje det blir litt action idag), leiligheta treng ein nedvask til jul og det er jo ikkje lenge til første advent heller (berre ei veke att). Eg gleda meg til å få begynne å pynte til advent og jul. Adventstida er ei koselig tid.
Elles så har det blitt lite hobby idet siste, motivasjonen for hobby har ikkje vore tilstede....
Her kommer bilder frå kort som blei laga :)
På dette kortet har eg brukt :
Bazzill: Mørkeblå og lyseblå
Mønsterark: Maja Design: Skjærgårdsliv og Västkusten
Stempel: La-la-land "Pirate Luka", farga med Distress Ink
Annet: Charm og jump rings frå Kuttut, knapp, Tim Holts Hanger clips, bokstavane husker eg ikkje namnet på, men er eit alfabet frå Quickuts, hjørnene er runda med hjørnepunch.
 
Elles har eg laga ein Layout av Mac (såklart) :) Legger ved bilder av den og.

Bazzill : Svart og grå (den grå er bling)
Mønsterark: Papirdesign par i hjerte, grå og Maja Design Crea Diem, om du vil älskas.
Annet: Kantana er sverta, blomster og halvperler, pins, thickers

Ønsker alle ein flott søndag:) Eg får vel prøve å begynne med litt huslige ting. Takk for titten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...