søndag 25. september 2011

Lørdag

Idag er det lørdag og for meg er lørdag ein kosedag (hvertfall når eg ikkje har jobbehelg). Eg har prøvd å kose meg så godt det lar seg gjere her, lagde meg Stekt ris til kvelds, har sett på Skal vi danse og god kveld Norge :) Og såklart kosa meg med Mac :)
Idag gjekk eg og Mac på tur over Storeåsen, og det var opplett heile turen :) Det er vel ei stund sidan eg har hatt ein tørr hund når eg kjem heimatt frå tur...
Utsikta på vei over Storeåsen
Litt meir utsikt
Fine hunden min :)
Stakkars Mac, han er ikkje heilt fornøyd med å bruke denne Haltigrima, men den fungerer veldig bra med tanke på at han er fæl til å dra når vi går tur. Får håpe den kan fjernast snart :) Bildene er ikkje av den beste kvaliteten, er tatt med mobilen.
På hobbyfronten går det dårlig, er så klar for å lage julekort, men given for hobby er her ikkje for tida...
Då trur eg at eg seier natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...